Saturday, February 19, 2011

thanks all for my surprise birthday celebration !

Assalammualaikum .

Hi readers ! entry kali ni aku nak ucap banyak-banyak terima kasih kat semua yang terlibat meng'create' surprise party untuk aku . love u all tight-tight la . 



surprise birthday aku yang pertama sekali terjadi pada 14 Februari 2011 . time ni geng-geng IKM yang celebrate . walaupun da sipi-sipi nak kantoi dengan aku kan . hahaha . pandai ea korang cover daripada kantoi dengan aku ! anyway, sgt best birthday celebration malam tu even ade yang meng'spoil'kan birthday celebration tu . sorry ye geng . thanks for cake ye huda and shida ! thanks for sos ye yed ! thanks for tepung ye epul and sab even aku tak kena . hahaha . malam tu penuh dengan suka duka . sumpah aku akan ingat sampai bile-bile sayang ! ok, tutup cerita .

 cover baek punye !
konon-konon capture picture . hampeh !
yang ni pun konon-konon la capture picture . nak blur-blurkan aku . :P
tengok tu . cake da dekat sampai . haha
happy birthday azzu !
pesta cake weyh !

surprise birthday aku yang kedua pulak terjadi pada 18 Februari 2011 . time ni geng-geng office aku yang celebrate . aku tekankan kat sini, yang celebrate cuma budak-budak praktikal and 2 orang staff je ok . yang lain tak terlibat ok ! jangan rase suke-suke nak dpt name kat sini celebrate birthday aku . haha . sgt bongkak kan aku ! :P anyway, thanks guys !


orang kuat ! haha .

birthday cake yg sgt comel and cute . thanks :)
thanks korang !
crew-crew surprise party . hehe

pizza kau ! hebat kan . hehe
birthday girl ! wink wink
anyway, thanks pada semua . love u all damn much . mwaa . mwaa . :D

No comments:

Post a Comment