Monday, February 21, 2011

ingat lagi tak ?

Assalamualaikum .

Hi readers ! entry kali ni aku tujukan special untuk my IKM's siblings . ape ? korang meluat bace entry aku ? asyik-asyik pasal siblings je ? eh ! do i care ! ni blog aku ok ! korang duduk and then makan chekedees sambil bace blog aku suda ! jangan nak complain-complain ea ! cukup bagus da aku tulis blog ni tau . daripada aku buat kerja yang tak berfaedah ! eh, kenape aku tibe-tibe emo pulak ni . hahaha . tak la weyh . sumpah aku memang sayang gile siblings aku . thats why la banyak entry pasal diaorang . kalau korang rase meluat, korang tak payah la bace . sebab entry kali ni khas untuk siblings aku je . gile kerek ! haha . alaaa . korang gi la bace entry-entry lain . jangan la terus blah je . kecik hati aku tau . hahaha . aku merayu korang bace la entry aku ni . kalau korang tak faham, korang buat-buat la faham ye . da la, malas nak taip panjang-panjang . nanti kalau aku terlebih emo, blog ni aku delete terus (ade hati tu even tak terniat langsung pun) . haha :P enjoy k readers ! :D

ingat lagi tak ?
time ni kite semua baru sem satu (kalau tak silap aku la) . time ni kite kena buat backdrop Majlis Penutup Minggu Silaturrahim .
ingat lagi tak ?
Korang pun terlibat sekali kan ? ape yang penting, kerjasama ! itu lah kami  !
ingat lagi tak ?
time ni aku tak ingat kite semua sem berape . rasenye sem 2 kot . time ni kite pinjam h/p puan nak capture picture . betapa nakal nye kite kan ? tapi puan tetap sayang . hehe
ingat lagi tak ?
time ni kite semua baru sem 2 . kite kena in-charge jamuan last untuk student sem 3 . time ni korang semua temankan aku sementara tunggu kak sue ambik aku . betapa care nye korang kat aku kan . thanks kawan . :)
ingat lagi tak ?
time ni kite celebrate birthday puan . kite buat surprise party kan . sgt seronok  .
ingat lagi tak ?
time ni kite ade pesta durian . aku tak ingat sem berapa . yang aku tau time ni IKM sponsor durian . tema dia makan sampai muntah . haha .
ingat lagi tak ?
time ni aku dengan shida masuk kuiz pengajian malaysia . tengok ! korang semua datang bagi support kat kiteorang kan . alhamdulillah aku dengan shida menang tempat kedua untuk kuiz ni .
ingat lagi tak ?
time ni kite join koir sempena hari kemerdekaan . ingat lagi lagu Malaysia Baru ? haha . en. hanif yang ajar kan . even kite semua kalah . tapi, ia tetap kenangan yang terindah .
ingat lagi tak ?
time ni kite semua sem 3 . kite ade interview's assignment untuk subject BI . :)
ingat lagi tak ?
time ni kite dalam kelas en. hanif . kelas AutoCAD . pantang ade mase terluang, kite semua mesti tido kan . kononnye kalau lecturer takde tu heaven gile la dapat tido . hehe
ingat lagi tak ?
time ni kite ade activity week . eh ! korang ade lagi tak baju kelas kite tu ? sweet kan .
ingat lagi tak ?
korang pun pakai kan baju kelas purple hitam tu . :)
ingat lagi tak ?
time ni kite sem 3 . da nak dekat last sem jugak la . saje buat-buat hepy sedangkan hati sedih sebab da nak berpisah . puan pun buat-buat hepy kan ?
ingat lagi tak ?
time ni pun kite semua buat-buat hepy kan ?
ingat lagi tak ?
time ni jamuan last untuk kite semua . sedih sgt time ni . kite nyanyi ramai-ramai lagu kenangan terindah kan ?
ingat lagi tak ?
kami nampak hepy . tapi, tuhan saje yang tahu perasaan kami .
ingat lagi tak ?
time ni hari terakhir kite semua kat IKM . after ni kite semua berpisah sebab semua kena pergi praktikal . and aku ingat lagi, hari ni semua menangis bile sorang-sorang tinggalkan IKM .
ingat lagi tak ?
time ni kite semua pergi hantar report . after praktikal .
ingat lagi tak ?
time ni hepy je semua sebab dapat jumpe balik after praktikal .
ingat lagi tak ?
time ni adalah pertemuan yang tak di jangka . epul yang rancang semua ni sampai kami dapat bergabung semula . even tak semua ada .


"Ya Allah Ya Tuhanku, aku mohon supaya Engkau kekalkan persahabatan kami ini ."

No comments:

Post a Comment